Job 17 van 31


Report this listing

Solliciteren



HR Officer/Junior HRBP


Functie

Voor onze klant gespecialiseerd in de logistieke sector gaan wij op zoek naar een enthousiaste & leergierige HR Officer/Junior HRBP.

Elke dag streven we naar een verbindende, open en motiverende werkomgeving voor al onze collega’s. Of het nu gaat om vragen over arbeidsvoorwaarden, persoonlijke ontwikkeling, opleidingen of andere HR-gerelateerde kwesties. Ons HR team staat altijd klaar met advies.

Wat is jouw rol?

  • Je bent een generalist in hart en nieren en krijgt energie van de afwisselende taken die dagelijks op je pad komen.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen van onze werknemers.

  • Je staat mee in voor een feilloze personeelsadministratie en een correcte salarisverwerking.

  • Je werkt actief mee aan werving en selectie: het opstellen en plaatsen van vacatures,

    contacteren van kandidaten, het screenen van cv's en uitvoeren van sollicitatiegesprekken.

  • Je beheert de personeelsdossiers en zorgt voor een accurate registratie van de gegevens in

    de HR Software (AFAS).

  • Je waakt mee over de correcte on- en offboarding van nieuwe medewerkers.

  • Je speelt een actieve rol bij het bevorderen van een positieve werkcultuur en het stimuleren

    van betrokkenheid en tevredenheid onder medewerkers.

  • Je staat mee in voor de uitrol van het HR-beleid, procedures en richtlijnen.

  • Je werkt mee aan efficiënte rapportering vanuit diverse software (EBlox, AFAS, Primetime).

Jouw profiel

  • Je beschikt over een positieve (groei)mindset en hebt een proactieve werkhouding.

  • Je houdt van een afwisselende takenpakket en kan snel schakelen.

  • Je werkt gestructureerd en kan vanuit je helikopterview de verschillende taken die dagelijks

    - verwacht of onverwacht - op je afkomen de juiste prioriteit geven en verwerken.

  • Je hebt interesse en/of ervaring in verschillende HR Topics.

  • Je beschikt over een natuurlijke vlotheid en bent gemakkelijk in omgang, waardoor al onze

    medewerkers graag beroep doen op je professioneel advies. Ben je naast het Nederlands

    ook vlot in het Frans, dan is dat mooi meegenomen!

  • Je kan zelfstandig taken uitvoeren, denkt verder na en hanteert steeds een kritische blik. Je

    kan verbanden leggen en denkt steeds na over verbeteringen.

  • Je bent je bewust van je rol binnen HR, wat betekent dat alles wat op de afdeling besproken

    wordt ook binnen de afdeling blijft.

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Solliciteren

Nancy Taets
0476/95 72 46
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht